Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det.

Följer

Jag fick i alla fall några frimärken som kompensation

Så svarade Postnords kundtjänst när jag klagade på julkort som inte kom fram

Det här är en debattartikel. Syftet med texten är att påverka och åsikterna är skribentens egna.

Jag postade 20 julkort som jag lade i julpåsen, för att underlätta för Postnord, på Ica Kvantum i Uddevalla i den röda lådan den 15 december. Och inget har kommit fram.

Jag ringde Postnords kundservice den 3 januari och klagade på att mina kort inte har kommit fram. Jag sade att jag ville ha ersättning, han sa då att han inte kan ersätta korten, men skulle skicka frimärke till mig. Den 7 januari fick jag på posten 4 stycken frimärken, fast jag hade skickat 20 stycken.

Hoppas att nån ansvarig på Postnord, kan upplysa oss vart alla julkort tagit vägen!

Besviken Julkortsskickare