Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det.

Följer
Bild: ANDERS WIKLUND / TT

Ring och klaga på Postnord!

"Själv hamnade jag i telefonkö med 98 personer före"

Det här är en debattartikel. Syftet med texten är att påverka och åsikterna är skribentens egna.

Många av de julkort med julfrimärke som postades på röda lådor i vårt område före jul har inte nått adressaterna. Detta har flera insändare i Bohusläningen vittnat om. Både pengar och möda har alltså gått till spillo när Postnord inte lyckats utföra sitt uppdrag! Jag vill uppmana alla som är drabbade av denna miss att klaga hos Postnord via mejl eller per telefon.

Själv hamnade jag i telefonkö med 98 personer före, men kön betades av ganska snabbt och jag fick framfört mitt ärende, men fick också veta att ingen återkoppling skulle ges när saken undersökts. Jag menar att när 100-tals, kanske 1000-tals försändelser kommit bort så kan man kräva en ursäkt och en förklaring till varför våra julkort inte blivit levererade!

Ni som förstått att ni är drabbade, hör av er till Postnord så de får veta hur stort problemet är.

Vi måste kunna lita på att postgången fungerar!

Christina Carlson