Jag beklagar att skribenten är missnöjd med vår utdelning av valsedlar till hushållen, menar skribenten.
Jag beklagar att skribenten är missnöjd med vår utdelning av valsedlar till hushållen, menar skribenten. Bild: TT

Försändelser kan ha hamnat fel på grund av mänskliga faktorn

Jag beklagar att skribenten är missnöjd med vår utdelning av valsedlar till hushållen, menar skribenten.

ANNONS
|

Replik på ”Okunskap, ovilja, otur eller sabotage?”.

Jag beklagar att skribenten är missnöjd med vår utdelning av valsedlar till hushållen. Vi har, så långt det är möjligt, kontrollerat att valsedlarna har delats ut i rätt områden utan att ha hittat några systematiska fel. Däremot kan vi aldrig garantera att försändelser inte har hamnat fel på grund av den mänskliga faktorn.

Jag betonar att det är viktigt för oss att våra kunder är nöjda och därför har vi varit i kontakt med avsändande kund för att titta närmare på vad som hänt och vad vi kan göra.

Stefan Johansson,

ANNONS

distributionsområdeschef, PostNord

ANNONS