Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det.

Bilderna till vänster är kundens egna och visar hur fönsterlister satts på och hur det är droppar i lacken. Kunden har spelat in samtal han haft med Bilia om hans bil och under ett av dem berättar en chef på en av anläggningarna hur de gör för att behålla nybilsgarantin genom att vilseleda BMW.  Bild: Privat och mostphotos
Bilderna till vänster är kundens egna och visar hur fönsterlister satts på och hur det är droppar i lacken. Kunden har spelat in samtal han haft med Bilia om hans bil och under ett av dem berättar en chef på en av anläggningarna hur de gör för att behålla nybilsgarantin genom att vilseleda BMW. Bild: Privat och mostphotos

Dold inspelning avslöjar: Så lurar återförsäljaren BMW

Biliachefens lösning på kundens problem: Mörka det för BMW.
I en dold inspelning berättar chefen hur de vilseleder bilföretaget genom arrangerade bilder.
– De begår faktiskt ett brott, säger advokaten Fredrik Zenngard.